۰ نفر

امام جمعه کرج؛

عوامل آمریکا در بورس اخلال می کنند / وقت غربی ها برای توافق با ایران رو به اتمام است

۱۰ دی ۱۴۰۰، ۲۳:۱۸
کد خبر: 595052
عوامل آمریکا در بورس اخلال می کنند / وقت غربی ها برای توافق با ایران رو به اتمام است

امام جمعه کرج گفت: به آمریکا و اروپا هشدار می‌دهیم که وقت شما برای انجام توافق با ایران در حال اتمام است، تا وقت تمام نشده خود را نجات دهید.

 گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نماز جمعه دهم دی ماه کرج با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضور اجتماعی و سیاسی حضرت زهرا(س) با رعایت حجاب و عفاف در جامعه و ایفای نقش منحصر به فردش در اجتماع نشان داد که هیچگاه عفاف و حجاب مانعی در برابر حضور اجتماعی زنان نیست، بلکه بانوان با حجاب و عفاف و رعایت آن حضور تاثیر گذارتری در جامعه دارد.

حسینی همدانی ادامه داد: امام خمینی(ره) تربیت شده مکتب فاطمی است. انقلاب اسلامی پدیده ای از سوی امام خمینی(ره) و با تاسی از مکتب فاطمی بود و در این انقلاب افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی با ویژگی‌های منحصر به فردی تربیت شدند.

امام جمعه کرج به سالگرد شهادت سردار سلیمانی هم اشاره و خاطرنشان کرد: مهمترین ویژگی شهید سلیمانی که رمز مانایی اوست اخلاص است، همه ما باید از شخصیت ایشان الگو بگیریم و شخصیت حاج قاسم تبلور یافته مکتب علوی، فاطمی و حسینی است.

وی افزود: رهبری معظم انقلاب عبارتی جامع در مورد شخصیت و ابعاد وجودی شهید سلیمانی بیان کردند که حاج قاسم شخصیتی بی نظیر، فرمانده و جنگ آور شجاع و با اخلاص فراوان بود که حتی در زمان جنگ به فکر نیروهای خود بود.

نماینده ولی فقیه در البرز در ادامه به تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله به مراکز و تاسیسات نظامی ایران و نامه رئیس موساد به آمریکا در این خصوص هم اشاره و تاکید کرد: برخی کشورها از جمله فرانسه در روند مذاکرات اخلال ایجاد می کنند و به گونه ای عمل می کنند که مذاکره نتیجه ای نداشته باشد.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه گفت: عوامل داخلی آمریکا در حال اخلال در بازار بورس و سرمایه و ارز در کشور هستند.

وی افزود: به آمریکا و اروپا هشدار می‌دهیم که وقت شما برای انجام توافق با ایران در حال اتمام است، تا وقت تمام نشده خود را نجات دهید. ایران گزینه‌های روی میز را تعیین می کند و در صورت عدم توافق در مذاکرات هسته ای مانند گذشته با ایران مزه شکست دیگری را می چشید.

حسینی همدانی افزود: برخی ایران را از جنگ می ترسانند در حالی که لشکر عملیاتی ۱۰ سیدالشهدای استان البرز برای محو اسرائیل از روی زمین کافی است.

امام جمعه کرج در ادامه گفت: استان البرز قبل از صنعتی بودن استانی کشاورزی بوده است. در این استان فارغ التحصیلان زیادی در حوزه کشاورزی داریم که باید از این ظرفیت برای رونق کاورزی و اشتغال آفرینی در حوزه صنایع تبدیلی و کشاورزی استفاده شود.

وی با بیان اینکه زمین‌های بلااستفاده در اختیار دستگاه‌ها و وقفی به جوانان فارغ التحصیل داده شود ، عنوان کرد: این زمین‌ها نباید تنها در اختیار افراد متمول و سرمایه دار قرار گیرد بلکه باید جوانان جویای کار و فکر در این زمینه به تولید و اشتغال زایی و ثروت آفرینی کمک کنند.