۰ نفر

در پی تکذیب یکی از اعضای کمیسیون صنایع؛

جمع آوری امضای نمایندگان برای استیضاح، «آنلاین» انجام می شود + تصویر کارتابل مجلس

۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸
کد خبر: 590999
جمع آوری امضای نمایندگان برای استیضاح، «آنلاین» انجام می شود + تصویر کارتابل مجلس

پس از انتشار خبر جمع آوری امضا جهت استیضاح سید رضا فاطمی امین در مجلس، یکی از اعضای کمیسیون صنایع ادعای عجیبی را مطرح کرد و جمع آوری هرگونه امضا را منوط به حضور فیزیکی نمایندگان در مجلس دانست.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ بامداد امروز منابعی آگاه از درون مجلس، خبر از جمع آوری امضا جهت کلید زدن استیضاح سید رضا فاطمی امین، وزیر صمت دولت سیزدهم خبر دادند. ساعتی پیش اما یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس این امر را رد کرده و مدعی شده بود: نمایندگان مجلس در هفته جاری از حوزه‌های انتخابیه سرکشی می‌کنند بنابراین در مجلس حضور ندارند و امکان جمع‌آوری امضاء برای استیضاح وجود ندارد.

این در حالیست که سیستم اتوماسیون مجلس، این امکان را فراهم کرده تا به صورت آنلاین درخواست جمع آوری امضا ثبت شده و سایر نمایندگان نیز روی کارتابل خود امکان مشاهده این درخواست را دارند و در صورت تمایل می توانند اقدام به امضای درخواست مربوطه کنند. 

اقتصاد آنلاین به تصاویری دست پیدا کرده که نشان می دهد درخواست استیضاح سید رضا فاطمی امین وزیر صمت دولت سیزدهم بر روی سیستم اتوماسیون مجلس ثبت شده و نمایندگان امکان امضای این درخواست را به صورت «آنلاین» دارند. 

از طرفی هم سید جواد حسینی کیا نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ساعتی پیش طی مصاحبه ای این امر را تایید کرده و از تلاش برخی نمایندگان برای به جریان انداختن استیضاح وزیر صمت در مجلس خبر دادند. 

حسینی‌کیا در همین رابطه به خبرگزاری دانشجو گفته؛ جمع آوری امضا برای استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم آغاز شده است. 

WhatsApp Image 2021-12-18 at 15.06.55