خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز به ۳۰۰میلیارد تومان می‌رسد، برتری سمت عرضه در «سرمایه‌گذاری‌ها» بیش از سایرین بود و حجم صف حجم صف خفناور به هفت درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۵۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۱۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۵۲۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وبرق»، «وشمال» و «دپارسح» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت سرمایهگذاری کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین ۵۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. تقاضا نیز در صفوف خرید «خساپا»، «فرابورس» و «کالا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۵۵میلیارد تومان (۷۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۷۰میلیارد تومان (۵۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در چهار نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۲نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت مهندسی صنعتی روان فن (خفناور) به هفت درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه‌گذاری‌ها» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۱۱۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌های استانی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۵۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «خودرو و ساخت قطعات» با تقاضای خرید ۵۶میلیارد تومانی همراه است.

 برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید12