خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۴۵۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت سرمایه‌گذاری‌ها بیش از سایرین بود و همچنین سهام سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین، ۵۲میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۵۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴۵۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وبرق»، «دپارسح» و «وشمال» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین، ۵۲میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «خاور»، «لپارس» و «غناب» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۵میلیارد تومان (۸۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۷۰میلیارد تومان (۵۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در یک نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۲نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۵.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه‌گذاری‌ها» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۹۶میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌های استانی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۵۱میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «تولید محصولات کامپیوتری الکترونیکی‌ و نوری» با تقاضای خرید هفت میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

1

2