امروز معامله‌گرها ۱۵۰میلیارد تومان سهام ایران‌ خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۱.۶درصد از کل سهام مهندسی نصیر ماشین معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود دو هزار و ۸۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خودرو»، «خبهمن»، «خگستر»، «فرابورس» و «شستا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل ۱۵۰میلیارد تومان سهام ایران‌ خودرو دست به دست شد، گروه بهمن پس از معاملاتی به ارزش ۸۲میلیارد تومان دوم شد و سهام گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام خودرو با رشد هشت درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۵۵۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۳۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱.۶درصد از کل سهام مهندسی نصیر ماشین (خنصیر) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۴.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در یک سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۱نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.09.17

رتبه بندی ارزش معاملات 00.09.17.gif