خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۲۷۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت سرمایه گذاری‌های استانی بیش از سایرین بود و همچنین سهام سرمایه‌گذاری چشم‌انداز توسعه شمال، ۴۴میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۴۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۷۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وشمال»، «وسخوز» و «توسن» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری چشم‌انداز توسعه شمال، ۴۴میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «دیران»، «شفا» و «فولای» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۴۰میلیارد تومان (۸۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۲۰میلیارد تومان (۵۰ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در پنج نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۱نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف وشمال به ۴.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه گذاری‌های استانی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۶۳میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۶میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «مواد و محصولات دارویی» با تقاضای خرید ۷۴میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

صفوف 1

صفوف 2