خالص سفارشات خرید سهام در بورس امروز به ۲۳۰میلیارد تومان می‌رسد، برتری سمت عرضه در «محصولات شیمیایی» بیش از سایرین بود و حجم صف حجم صف ثقزوی به ۶.۳درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۹۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۶۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۳۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شفن»، «فوکا» و «آپ» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت پتروشیمی فناوران ۷۷میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «دپارسح»، «انرژی۱» و «ثقزوی» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۶۰میلیارد تومان (۷۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۱۵میلیارد تومان (۸۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۱نماد و حجم صف‌های فروش در هشت نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت رکت عمران و سازندگی قزوین با نماد (ثقزوی) به ۶.۳درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«محصولات شیمیایی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۱۲۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۶۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌های استانی» با تقاضای فروش ۶۵میلیارد تومانی همراه است.

 برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 3Image 2