امروز معامله‌گرها ۴۲۰میلیارد تومان سهام بورس اوراق بهادار تهران خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط تعلق داشت و پنج درصد از کل سهام صنایع کاغذسازی کاوه معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و ۳۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «بورس»، «شپنا»، «شستا»، «برکت» و «وبرق» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۴۲۰میلیارد تومان سهام بورس اوراق بهادار تهران دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۱۴۵میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام «بورس» با رشد ۵۰.۷درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» تعلق داشت به طوری که ۵۸۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۳۸۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز پنج درصد از کل سهام صنایع کاغذسازی کاوه (چکاوه) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۰درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در پنج سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به پنج نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.08.24

رتبه بندی ارزش معاملات 00.08.24.gif