خالص سفارشات خرید سهام به ۳۹۰میلیارد تومان می‌رسد. «فرآورده‌های نفتی» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف ثقزوی به ۶.۱درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۶۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۹۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۹۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «وگردش»، «شبندر» و «شپنا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک گردشگری ۱۳۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «وسخوز»، «تپکو» و «ثقزوی» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۳۰میلیارد تومان (۷۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۱۰میلیارد تومان (۷۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳نماد و حجم صف‌های فروش در هشت نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین با نماد (ثقزوی) به ۶.۱درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۳۰۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فرآورده‌های نفتی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۷۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌های استانی» با تقاضای فروش ۹۵میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید112