امروز معامله‌گرها ۳۲۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۲.۲درصد از کل سهام معدنی دماوند معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و ۶۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «فولاد»، «وگردش»، «شپنا» و «شبندر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل ۳۲۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی دست به دست شد، فولاد مبارکه اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۱۸۰میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک گردشگری نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام کویر تایر (پکویر) پس از بازگشایی ۱۸.۷درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام «شستا» با رشد ۸.۴درصدی قیمت کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۶۵۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۶۳۰میلیارد تومانی دوم شد و «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲.۲درصد از کل سهام معدنی دماوند (کدما) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۵.۶درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در سه سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۳نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.08.15

رتبه بندی ارزش معاملات 00.08.15.gif