خالص سفارشات خرید سهام در بورس امروز به ۸۷۰میلیارد تومان می‌رسد، برتری سمت عرضه در « فعالیت‌های کمکی به خودرو و ساخت قطعات بیش از سایرین بود و حجم صف حجم صف ثقزوی به هفت درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۲۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۳۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۸۷۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «خودرو»، «انرژی۳» و «خساپا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت ایران خودرو ۱۴۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «وگردش»، «دپارسح» و «وشمال» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۶۵میلیارد تومان (۴۷درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۷۰میلیارد تومان (۸۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۵نماد و حجم صف‌های فروش در ۹نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین با نماد (ثقزوی) به هفت درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۳۶۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۲۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌های استانی» با تقاضای فروش ۴۵میلیارد تومانی همراه است.

 برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید12