۰ نفر

اوراق تبعی حمایتی در شرکت های زیرمجموعه شستا منتشر می شود ؛

سهام داران مرعوب هیجانات نشوند

۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۰۰
کد خبر: 577673
سهام داران مرعوب هیجانات نشوند

سرپرست شرکت سرمایه گذاری صبا تامین از اننتشار اوراق تبعی حمایتی به منظور حمایت از سهام داران خرد و بهبود روند معاملاتی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت های وابسته آن خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سنا، علی مهدوی پارسا ؛ با تحلیل شرایط امروز بورس گفت:این روزها در بازار سرمایه، سهام ارزنده زیادی وجود دارد که ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری به ویژه برای سرمایه گذاران نهادی و حقیقی فراهم می کنند. 

این کارشناس بازار سرمایه در  ادامه اضافه کرد:به سرمایه گذاران خرد توصیه می شود که اسیر هیجانات روانی و ترس و دلهره ی که در بازار ایجاد شده نشوند. بازار سرمایه با دید میان مدت و بلند مدت ارزنده است و سرمایه گذاران  می‌توانند برای سرمایه گذاری به سهام بنیادی و ارزنده ای که در بازار وجود دارد مراجعه کنند و سهام  خود را بر اساس هیجانات موجود به فروش نرسانند.

سرپرست شرکت سرمایه گذاری صبا تامین گفت:صندوق بازارر گردانی شستا در نظر دارد به زودی روی نماد شستا و همچنین هلدینگ های تابعه بعد از بررسی های  کارشناسی اوراق تبعی حمایتی در جهت حمایت از سهام داران خرد منتشر کند. 

وی با اشاره به اثرات انتشار این نوع از اوراق اضافه کرد:این اقدام منجر به بهبود روند معاملاتی این سهام خواهد شد و توصیه می شود به سهام داران این سهام با دید وسیع‌تر این مساله را مورد نظر قرار دهند و وارد هیجانات معاملاتی نشوند.  قطعا انتشار اوراق تبعی و دیگر راهکارهای مالی در نظر گرفته شده منجر به بهبود روند معاملاتی شستا و نمادهای شرکت‌های وابسته به آن خواهد شد.