خالص تقاضا برای خرید سهام در بورس امروز از رقم ۲۸۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط به ثبت رسید و همچنین سهام انرژی۳، ۱۹۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۵۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۷۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود ۲۸۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «انرژی۳»، «سمگا» و «خودرو» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام  سایر اشخاص بورس انرژی حدود ۱۹۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وگردش»، «وشمال» و «دپارسح» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۴۵میلیارد تومان (۷۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۳۰۰میلیارد تومان (۶۴درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۱نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۶.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۱۹۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۶۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌های استانی» با فشار فروش ۵۰میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

Image 1

Image 2