خالص سفارشات فروش سهام به ۲۶۰میلیارد تومان می‌رسد. «مواد و محصولات دارویی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف سایرا به ۴.۸درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۹۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۷۹۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶۹۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «وبرق»، «ولیز» و «کباده» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق ۴۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «وگردش»، «برکت» و «فرابورس» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۵میلیارد تومان (۹۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۷۰میلیارد تومان (۳۴درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در دو نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۹نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت ایرانیت با نماد (سایرا) به ۴.۸درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«مواد و محصولات دارویی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۸۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۷۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۱۰میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید12