۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

افت عملکرد شگویا در ابتدای پاییز

۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۰۰
کد خبر: 575272
افت عملکرد شگویا در ابتدای پاییز

شرکت پتروشیمی تندگویان در مهر ماه به درآمد هزار و ۳۱۵میلیارد تومانی رسید که در مقایسه با ماه گذشته افت ۱۸درصدی را نشان می دهد، اما نسبت به میانگین درآمد این شرکت در ۱۲ماه اخیر، رشدی بالغ بر ۱۱درصد را داشته و به طور کلی روند صعودی را پشت سر گذاشته است.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ شرکت پتروشیمی تندگویان در مهر ماه حدود ۱۱۰میلیون تن از محصولات خود را تولید کرد که نسبت به ماه گذشته و در مقایسه با میانگین ۱۲ماه اخیر، به ترتیب هشت درصد و ۱۲درصد افزایش یافته است.

شگویا در مهر ماه بیش از ۴۸میلیون تن اسید ترفتالیک خالص تولید کرده که بیشترین سطح از تولید را به خود اختصاص داده است. همچنین گرید الیاف با بیش از ۳۴میلیون تن تولید، ۳۱درصد از تولید را از آن خود کرد.

گزارش هفتمین ماه سال مالی شگویا نشان می‌دهد، این شرکت بیش از ۲۳میلیون تن گرید بطری به فروش رسانده است. همچنین ۲۲هزار تن گرید الیاف فروخته شده که نسبت به ماه گذشته ۲۵درصد و نسبت به میانگین ۱۲ماه اخیر، ۱۱درصد کاهش نشان می‌دهد.

با این مقدار از فروش، شگویا در مهر ماه به درآمد هزار و ۳۱۵میلیارد تومانی رسید که به نسبت ماه گذشته افت ۱۸درصدی داشته، اما در مقایسه با میانگین ۱۲ماه گذشته، رشد ۱۱درصدی را نشان می‌دهد.

نرخ فروش گرید بطری با ثبت رقم ۲۷میلیارد تومانی به ازای هرکیلوگرم نسبت به ماه گذشته بیش از ۱۱درصد کاهش یافته است. این در حالی است که نرخ فروش سایر محصولات شگویا تغییر چشمگیری نداشته‌اند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنیدشگویا