۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

نگاهی به عملکرد شپلی در مهرماه۱۴۰۰ / پلی اکریل ایران با افزایش درآمد همراه شد

۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۴۸
کد خبر: 575190
نگاهی به عملکرد شپلی در مهرماه۱۴۰۰ / پلی اکریل ایران با افزایش درآمد همراه شد

شرکت پلی اکریل ایران در مهر ماه به درآمد ۱۷۲میلیارد تومانی رسید که به نسبت ماه گذشته و نسبت به میانگین ۱۲ماه گذشته، به ترتیب رشد چهار درصدی و ۳۰درصدی را نشان می‌دهد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ شرکت پلی اکریل ایران در مهر ماه بیش از ۶۲هزار تن محصولات مختلف تولید کرد که نسبت به شهریور ماه رشدی ۴۱درصدی داشته اما در مقایسه با میانگین ۱۲ماه گذشته، بیش از ۹درصد کاهش یافته است.

شپلی در مهر ماه دو هزار و ۵۰۰تن «الیاف و نوار پلی استر» خالص تولید کرده که بیشترین سطح از تولید را به خود اختصاص داده است. همچنین «نخ پلی استر» با بیش از هزار و ۳۰۰تن تولید، ۳۲درصد از تولید را از آن خود کرد.

گزارش مهر ماه شپلی نشان می‌دهد، بیش از دو هزار تن «الیاف و نوار پلی استر» به فروش رساند. همچنین حدود هزار و ۴۰۰تن «نخ پلی استر» را به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته ۳۵درصد افزایش نشان می‌دهد.

 با این مقدار از فروش، شپلی در مهر ماه به درآمد ۱۷۲میلیارد تومانی رسید که به نسبت ماه گذشته و نسبت به میانگین ۱۲ماه گذشته، به ترتیب رشد چهار درصدی و ۳۰درصدی را نشان می‌دهد.

در بین محصولات شرکت پلی اکریل ایران، نرخ فروش «نخ پلی استر» با ثبت افزایش حدود دو هزار میلیارد تومانی به ازای هر تن نسبت به ماه گذشته معادل ۶درصد، افزایش یافته و بیشترین افزایش نرخ را برای خود ثبت کرده است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنیدشپلی