۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد

سهامداران شپنا بخوانند(۳آبان) / افت شپنا با صف فروش ۲۴میلیارد تومانی

۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۰۵
کد خبر: 574567
سهامداران شپنا بخوانند(۳آبان) / افت شپنا با صف فروش ۲۴میلیارد تومانی

در معاملات بورس سوم آبان ماه، روند نزولی سهام شپنا ادامه یافت و این نماد پالایشی با افت ۴.۵درصدی ، قیمت پایانی ۱۰,۷۹۰ریال را ثبت کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

برای دنبال کردن اخبار سهام شپنا اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین سهیل بانی؛ سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در معاملات بورس امروز، با افت ۴.۵درصدی، قیمت پایانی ۱۰,۷۹۰ریال را ثبت کرد و پرتراکنش‌ترین نماد بورسی شد. به این ترتیب شپنا برای سومین روز متوالی سرخ‌پوش شد.

همه معاملات امروز شپنا در محدوده منفی انجام شد. علاوه بر آن، سهامداران شپنا در دقایق پایانی به صف فروش این نماد نشستند و ارزش این صف را به حدود ۲۴میلیارد تومان رساندند.  سرانجام در پایان زمان بازار امروز، شپنا با ثبت عدد ۱۰,۷۴۰ریال، افت پنج درصدی قیمت آخرین معامله را رقم زد.

در معاملات امروز، بیش از ۱۲۰میلیون برگه سهم «شپنا» رد و بدل شد و ارزش معاملات این نماد به ۱۳۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۷۲درصد از سهام این شرکت را حقیقی‌ها و ۲۸درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۹۲درصد برگه سهم‌های شپنا را اشخاص حقیقی و هشت درصد را کدهای حقوقی به فروش رساندند. گفتنی است میانگین خرید هر فرد حقیقی به ۱۲میلیون تومان و میانگین فروش هر فرد به ۲۴میلیون تومان رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

شپنا