۰ نفر

سهامداران فملی بخوانند (۱۴۰۰.۰۸.۰۱)

خروج ۳۵میلیارد تومانی حقیقی‌ها از فملی

۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۴۷
کد خبر: 574102
خروج ۳۵میلیارد تومانی حقیقی‌ها از فملی

در معاملات بورس امروز، سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با افت حدود دو درصدی، قیمت ۱۳,۲۹۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم ۹۵میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «فملی» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با رشد دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۳۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد افت کرد. همچنین با جابجایی ۷۲میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۲۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فملی، حقیقی‌ها ۳۵میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۳هزار واحد و حقوقی‌ها به یک میلیون و ۵۶۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۶هزار واحد و حقوقی‌ها یک میلیون واحد بود.

ارزش معاملات امروز فملی از رقم ۹۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۵۲درصد از سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ را حقیقی‌ها و ۴۸درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، ۶۴میلیون برگه سهم (۸۷درصد) را اشخاص حقیقی و هشت میلیون برگه سهم (۱۳درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

فملی با پایداری در مدار نزولی، برای دومین روزمتوالی قرمزپوش ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدفملی