۰ نفر

سهامداران فملی بخوانند (۱۴۰۰.۰۷.۲۶)

فملی با ورود پول همراه شد

۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۷
کد خبر: 572600
فملی با ورود پول همراه شد

در معاملات بورس امروز، سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با رشد دو درصدی، قیمت ۱۳,۷۱۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم ۱۷۵میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «فملی» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با رشد دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۷۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد رشد کرد. همچنین با جابجایی ۱۳۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۷۱۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فملی، حقوقی‌ها بیش از سه میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۸هزار واحد و حقوقی‌ها به یک میلیون و ۱۲۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۲هزار واحد و حقوقی‌ها یک میلیون و ۲۹۰هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز فملی از رقم ۱۷۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۶۹درصد از سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ را حقیقی‌ها و ۳۱درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، ۸۹میلیون برگه سهم (۶۷درصد) را اشخاص حقیقی و ۴۲میلیون برگه سهم (۳۳درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

فملی با پایداری در مدار صعودی، برای سومین روز متوالی سبزپوش ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدفملی