خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز به ۴۵۵میلیارد تومان می‌رسد، برتری سمت عرضه در «بانک‌ها و موسسات اعتباری» بیش از سایرین بود و حجم صف حجم صف وشمال به ۴.۵درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۱۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۵۶۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴۵۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وگردش»، «وشمال» و «ثقزوی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک گردشگری ۴۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. تقاضا نیز در صفوف خرید «فسرب»، «غگیلا» و «خنصیر» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۹۵میلیارد تومان (۸۵درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۷۰میلیارد تومان (۴۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در چهار نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۱نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت سرمایه‌گذاری چشم انداز توسعه شمال با نماد (وشمال) به ۴.۵درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«بانک‌ها و موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۶۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۵۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» با تقاضای فروش هفت میلیارد تومانی همراه است.

 برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید12