۰ نفر

سهامداران فولاد مبارکه بخوانند(۱۴۰۰.۰۷.۲۰)

افت دو درصدی فولاد در چهارمین روز هفته

۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۰
کد خبر: 570722
افت دو درصدی فولاد در چهارمین روز هفته

فولاد، امروز در معاملات پایانی خود با افت ۲.۳درصدی، قیمت ۱۰,۰۷۰ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از تعداد ۶۷میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فولاد» را از  اینجا  دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با افت ۲.۲درصدی، قیمت ۱۰,۰۸۰ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۰۷۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از دو درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۶۷میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۰۸۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فولاد، حقیقی‌ها بیش از ۱۵میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۰هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از ۹۲۵هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها بیش از ۱۷هزار واحد و حقوقی‌ها ۶۳۳هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز فولاد از رقم ۶۸میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۶۲درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۳۸درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، ۵۷میلیون برگه سهم (۸۴درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از ۱۰میلیون برگه سهم (۱۶درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

رشد فولاد دوامی نیاورد و این نماد بورسی مجددا به مدار نزولی بازگشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدفولاد