۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

جهش فروش شگویا در شهریور ماه / افزایش ۵۲درصدی درآمد پتروشیمی تندگویان

۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۴۷
کد خبر: 566012
جهش فروش شگویا در شهریور ماه / افزایش ۵۲درصدی درآمد پتروشیمی تندگویان

شرکت پتروشیمی تند گویان در شهریور ماه به هزار و ۶۰۰میلیارد تومانی رسید که به نسبت ماه گذشته و نسبت به میانگین ۱۲ماه گذشته، به ترتیب رشد ۵۲درصدی و ۴۲درصدی را نشان می‌دهد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ شرکت پتروشیمی تندگویان در شهریور ماه بیش از ۱۰۲هزار تن از محصولات خود را تولید کرد که نسبت به ماه گذشته تغییر چشمگیری نداشته اما در مقایسه با میانگین ۱۲ماه گذشته، چهار درصد افزایش یافته است.

شگویا در شهریور ماه بیش از ۴۶هزار تن اسید ترفتالیک خالص تولید کرده که بیشترین سطح از تولید را به خود اختصاص داده است. همچنین گرید الیاف با بیش از ۳۱هزار تن تولید، ۳۱درصد از تولید را از آن خود کرد.

گزارش ششمین ماه سال مالی شگویا نشان می‌دهد، حدود ۳۰هزار تن گرید الیاف به فروش رساند. همچنین ۲۳هزار تن گرید بطری به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته ۱۶درصد و نسبت به میانگین ۱۲ماه گذشته، سه درصد افزایش نشان می‌دهد.

 با این مقدار از فروش، شگویا در شهریور ماه به هزار و ۶۰۰میلیارد تومانی رسید که به نسبت ماه گذشته و نسبت به میانگین ۱۲ماه گذشته، به ترتیب رشد ۵۲درصدی و ۴۲درصدی را نشان می‌دهد.

نرخ فروش گرید بطری با ثبت رقم ۳۰میلیارد تومانی به ازای هرکیلوگرم نسبت به ماه گذشته بیش از ۱۲درصد افزایش یافت است این در حالی است که نرخ فروش سایر محصولات شگویا تغییر چشمگیری نداشته‌اند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

تندگویان 06