امروز معامله‌گرها ۲۴۰میلیارد تومان سهام پارس فولاد سبزوار خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۴.۷درصد از کل سهام تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۲۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فسبزوار»، «فجهان»، «شبندر»، «شپنا» و «کیمیاتک» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل ۲۴۰میلیارد تومان سهام پارس فولاد سبزوار دست به دست شد، مجتمع جهان فولاد سیرجان پس از معاملاتی به ارزش ۲۳۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۸۹۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۶۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۴.۷درصد از کل سهام تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری (کماسه) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۶.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۳نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.07.04

رتبه بندی ارزش معاملات 00.07.04.gif