۰ نفر

سهامداران شبندر بخوانند (۱۴۰۰.۰۷.۰۴)

سبزپوشی شبندر برای سومین روز متوالی

۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۸
کد خبر: 565924
سبزپوشی شبندر برای سومین روز متوالی

در معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس با رشد حدود چهار درصدی قیمت ۶,۴۹۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم ۱۸۰میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه شبندر را اینجا بخوانید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس  با رشد حدود چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس در آخرین معاملات خود، عدد ۶,۴۴۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود سه درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی  ۲۸۰میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۶,۴۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شبندر حقوقی‌ها بیش از یک میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۳۳هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از یک میلیون و  ۸۵۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۲۹هزار واحد و حقوقی‌ها یک میلیون و ۸۶۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شبندر از رقم ۱۸۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۸۴درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس را حقیقی‌ها و ۱۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۲۳۵میلیون برگه سهم (۸۴درصد) را اشخاص حقیقی و ۴۴میلیون سهم (۱۶درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شبندر با حرکت در مدار صعودی، برای سومین روز متوالی سبزپوش ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدشبندر