امروز معامله‌گرها ۸۸۰میلیارد تومان سهام مجتمع جهان فولاد سیرجان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۵.۲درصد از کل سهام تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود هفت هزار و ۲۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فجهان»، «فرابورس»، «لپارس»، «شکام» و «شستا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۸۸۰میلیارد تومان سهام مجتمع جهان فولاد سیرجان دست به دست شد، فرابورس ایران پس از معاملاتی به ارزش ۲۴۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پارس‌ الکتریک نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام آینده‌سازان بهشت پارس (آینده) با افت ۴۱.۵درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که هزار و ۵۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۷۹۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۵.۲درصد از کل سهام تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری (کماسه) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۰.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۸نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.06.30

رتبه بندی ارزش معاملات 00.06.30.gif