۰ نفر

منوی پیشنهادی بهارستان برای ملاصدرا

۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۳۸
کد خبر: 564337
منوی پیشنهادی بهارستان برای ملاصدرا

افزایش جذابیت بازار سرمایه می‌تواند مقدمات حضور سرمایه‌گذاران و نهادهای مالی بیشتری را در بازار ایجاد کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سنا، نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق، گفت: بازار سرمایه و استفاده از زیر ساخت‌های این بازار از جمله مباحثی است که دولت سیزدهم به آن اشاره کرده و از اولویت های مهم آن به شمار می‌رود.

محسن زنگنه در این باره افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اصلاح قوانین و تقویت زیرساخت‌های این بازار تاکید دارند تا سرمایه گذاران در بستری مطمئن بتوانند نسبت به سرمایه‌گذاری‌های خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی ابزارهای مالی جدید در بازار سرمایه می‌تواند شرکت‌ها و نهادهای مالی را ترغیب کند تا برای تأمین منابع مالی خود ازاین بازار استفاده کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات اظهار کرد: راه‌اندازی این ابزارها می‌تواند فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدیدی را در اختیار سرمایه‌گذاران نیز قرار دهد، بنابراین افزایش جذابیت بازار سرمایه می‌تواند مقدمات حضور سرمایه‌گذاران و نهادهای مالی بیشتری دراین بازار را ایجاد کند که این امر منجر به ورود سرمایه‌های جدید به بازار می‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با استفاده از ابزارهای متنوع در بازار سرمایه، ورود شرکت‌ها به این بازار تسهیل شده و تامین سرمایه شرکت‌ها، پروژه‌ها و کارهای عمرانی از طریق بورس امکانپذیر خواهد شد.

زنگنه گفت: مجلس شورای اسلامی تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف بازار سرمایه در طراحی ابزارهای جدید، تامین منابع مالی شرکت‌ها، پروژه‌ها و تولید به کار بسته است.