۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد

بیشترین ارزش معاملات سهام(۲۸شهریور) / صدرنشینی مدیریت همگام با ادامه روند کاهشی ارزش معاملات

۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵
کد خبر: 563689
بیشترین ارزش معاملات سهام(۲۸شهریور) / صدرنشینی مدیریت همگام با ادامه روند کاهشی ارزش معاملات

امروز معامله‌گرها ۱۷۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۹.۹درصد از کل سهام مدیریت معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع بیش از پنج هزار و ۵۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «مدیریت»، «شستا»، «برکت»، «شپنا» و «فملی» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل ۱۷۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری دست به دست شد، سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش ۱۵۰میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه دارویی برکت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس با افت ۵.۵درصدی قیمت پس از بازگشایی کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۵۸۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۵۴۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۹.۹درصد از کل سهام مدیریت معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۸.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در سه سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۱نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.06.28

رتبه بندی ارزش معاملات 00.06.28.gif