۰ نفر

سهامداران سایپا بخوانند (۱۴۰۰.۰۶.۲۸)

خساپا با خروج هفت میلیارد و ۷۷۰میلیون تومانی حقیقی‌ها همراه شد

۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۵۴
کد خبر: 563687
خساپا با خروج هفت میلیارد و ۷۷۰میلیون تومانی حقیقی‌ها همراه شد

در معاملات بورس امروز سایپا با افت بیش از سه درصدی قیمت ۱,۸۱۱ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این سهم به رقم ۸۵میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «خساپا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سایپا با افت بیش از سه درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد ۱,۸۱۸ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود سه درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۴۶۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱,۸۱۱ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز خساپا حقیقی‌ها هفت میلیارد و ۷۷۰میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۷۳هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از سه میلیون و ۱۲۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۰۰هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از ۱۶۴هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز خساپا به رقم ۸۵میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۹۰درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و ۱۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۴۵۷میلیون برگه سهم (حدود ۱۰۰درصد) را اشخاص حقیقی به فروش رساندند.

خساپا با ثبت زیان سه درصدی برای سومین روز متوالی در مدار نزولی باقی ماند. این نماد بورسی همچنین با خروج هفت میلیارد و ۷۷۰میلیون تومانی حقیقی‌ها همراه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدخساپا