۰ نفر

سهامداران فملی بخوانند (۱۴۰۰.۰۶.۲۷)

فملی سقف زیان را از آن خود کرد

۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۲
کد خبر: 563319
فملی سقف زیان را از آن خود کرد

فملی امروز با افت پنج درصدی قیمت ۱۲,۴۷۰ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم به بیش از ۷۳میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فملی» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با افت پنج درصدی قیمت ۱۲,۴۷۰ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۵۷۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از چهار درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۷۳میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۴۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فملی حقیقی‌ها بیش از ۲۶میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از هشت هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از ۸۱۶هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۵هزار واحد و حقوقی‌ها یک میلیون واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز فملی از  رقم ۹۲میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۶۵درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را حقیقی‌ها و ۳۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۶۹میلیون برگه سهم (۹۴درصد) را اشخاص حقیقی و چهار میلیون برگه سهم (۹۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. 

فملی با ثبت معاملات نزولی، سقف زیان را برای خود ثبت کرد و برای دومین روز متوالی در مدار نزولی باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید 

فملی