خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز به هزار و ۹۰میلیارد تومان می‌رسد، برتری سمت تقاضا در «فلزات اساسی» بیش از سایرین بود و حجم صف حجم صف ثقزوی به ۶.۴۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۵۴۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۵۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۹۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «فسبزوار»، «کیمیاتک» و «فجهان» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پارس فولاد سبزوار حدود ۵۱۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وشمال»، «ثقزوی» و «ددامح» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۴۷۰میلیارد تومان (۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۲۰میلیارد تومان (۴۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هفت نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۲نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۶.۴۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فلزات اساسی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۸۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۴۳۵میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با فشار فروش ۷۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۷۸درصد از هزار و ۹۹۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۶۲۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۲۳درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۶۲۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید1Image 5