۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

برای فروش سهام عدالت روش مستقیم باید چه کاری انجام بدهم؟

۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴
کد خبر: 562565
برای فروش سهام عدالت روش مستقیم باید چه کاری انجام بدهم؟

فروش سهام عدالت در دو روش مدیریتی مستقیم و غیرمستقیم، با تفاوت‌هایی همراه است. در این گزارش به نحوه فروش سهام عدالت روش مستقیم اشاره می‌شود.

سوالات سهام عدالتی خود را از ما بپرسید
اقتصادآنلاین تلاش می‌کند ابهامات و مشکلات پیش آمده برای مخاطبان خود درباره سهام عدالت را برطرف کند.لطفا سوالات خود در مورد سهام عدالت را از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در میان بگذارید.
واتساپ: 09015699635 تلگرام: @aloeghtesadonline

سوالات سهام عدالت

به گزارش اقتصادآنلاین؛ فروش سهام عدالت به صورت مستقیم از طریق بانک‌ها و کارگزاری‌ها، امکان‌پذیر بود. در فروش سهام عدالت از طریق بانک‌ها، فرد می‌بایست با تکمیل مدارک و مراجعه به بانکی که شماره حساب آن را برای دریافت سود سهام عدالت استفاده کرده، درخواست فروش ۶۰درصد از سهام عدالت خود را ثبت کند.

برای فروش از طریق کارگزاری‌ها، مشمولان می‌بایست با انتخاب یک کارگزار به عنوان نماینده خود برای خرید و فروش سهام عدالت، آن را به فروش برسانند. پس از ثبت سفارش فروش نیز باید صبر کنند تا پس از تجمیع سفارش‌ها و فروش آن‌ها در بازار، وجه حاصل از فروش سهام عدالت به حساب آنها واریز شود.

ثبت سفارش توسط سهامداران با روش مدیریتی مستقیم تنها در صورتی به فروش سهام منجر می‌شد که مراحل قبلی اعم از احراز هویت، ارائه اطلاعات شماره تماس و شبای شخص به درستی در سامانه سهام عدالت به ثبت می‌رسید.

4

5

photo_2021-09-15_13-34-44