۰ نفر

سهامداران سایپا بخوانند (۱۴۰۰.۰۶.۲۲)

رنج مثبت در معاملات خساپا

۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳
کد خبر: 561872
رنج مثبت در معاملات خساپا

در معاملات بورس امروز سایپا با رشد حدود سه درصدی قیمت ۱,۹۱۳ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این سهم به رقم ۹۰میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «خساپا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سایپا با رشد حدود سه درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد ۱,۸۹۱ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته یک و نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۴۷۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱,۹۱۳ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز خساپا حقیقی‌ها سه میلیارد و ۲۲۰میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۷۶هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از دو میلیون و ۲۸۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۷۹هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از یک میلیون و ۷۱۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز خساپا به رقم ۹۰میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۹۴درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و ۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۴۶۵میلیون برگه سهم (۹۸درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۰میلیون برگه سهم (دو درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

خساپا با رشد سه درصدی همراه شد و به مدار صعودی بازگشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدخساپا