۰ نفر

سهامداران شبندر بخوانند (۱۴۰۰.۰۶.۱۵)

رشد سه درصدی شبندر در سومین روز هفته

۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۹
کد خبر: 559759
رشد سه درصدی شبندر در سومین روز هفته

در معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس با رشد ۳.۲درصدی قیمت ۶,۱۲۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم ۴۶۰میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه شبندر را اینجا بخوانید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس  با رشد بیش از سه درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس در آخرین معاملات خود، عدد ۶,۱۸۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از چهار درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی  بیش از ۷۵۰میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۶,۱۲۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شبندر حقوقی‌ها حدود ۶۵میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۶۵هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از سه میلیون و  ۳۴۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۴۰هزار واحد و حقوقی‌ها چهار میلیون و ۷۸۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شبندر از رقم ۴۶۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۸۴درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس را حقیقی‌ها و ۱۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۵۲۵میلیون برگه سهم (۷۰درصد) را اشخاص حقیقی و ۲۲۵میلیون سهم (۳۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شبندر با ثبت رشد سه درصدی به مدار صعودی بازگشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدشبندر