۰ نفر

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۱۰ شهریور)

فولاد مبارکه آخرین روز هفته را با سبزپوشی ترک کرد

۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۱۹
کد خبر: 558416
فولاد مبارکه آخرین روز هفته را با سبزپوشی ترک کرد

سهام فولاد مبارکه اصفهان، در بورس امروز حدود یک درصد رشد را تجربه کرد. همچنین ارزش معاملات فولاد با جا به جایی حدود ۱۰۱برگه سهم به ۱۲۲میلیارد تومان نزدیک شد.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، برخلاف دو روز گذشته، سبز‌پوش شد و حدود یک درصد رشد کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت و هفتمین نماد با تاثیر مثبت بر شاخص ثبت شد(۸۰۴واحد).

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۲۱۰تومان آغاز کرد. قیمت این سهام ابتدا روندی نزولی در پیش گرفت و از محدوده ۱۱۸۰تومان عبور کرد. اما پس از آن روندی صعودی در پیش گرفت و آخرین روز هفته را نزدیک به محدوده ۱۲۲۰تومان به پایان رساند. همچنین این نماد با حدود دو میلیارد تومان خروج پول مواجه شد.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۱۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۱.۵درصد افزایش یافته است. همچنین بیش از ۱۰۱میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۰۴۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۱۲۲میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۷۵درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۲۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۷۷میلیون برگه سهم(۷۶درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۲۴میلیون برگه سهم(۲۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۱۳هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها حدود ۱.۳میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۱۸هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۷۷۸هزار سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد10شهریور