۰ نفر

سهامداران فولاد مبارکه بخوانند(۱۴۰۰.۰۶.۰۹)

فولاد با خروج ۱۹میلیارد تومانی حقیقی‌ها همراه شد

۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴
کد خبر: 558108
فولاد با خروج ۱۹میلیارد تومانی حقیقی‌ها همراه شد

فولاد امروز در معاملات پایانی خود با افت یک و نیم درصدی قیمت ۱۱,۹۰۰ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از تعداد ۱۶۰میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فولاد» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با افت یک و نیم درصدی قیمت ۱۱,۹۰۰ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۱,۹۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته یک و نیم درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از  ۱۶۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۱۹۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فولاد حقیقی‌ها بیش از ۱۹میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۳هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از ۹۸۶هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها بیش از ۱۷هزار واحد و حقوقی‌ها یک میلیون واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز فولاد از رقم ۱۹۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۷۱درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۲۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۳۰میلیون برگه سهم (۸۱درصد) را اشخاص حقیقی و ۳۰میلیون برگه سهم (۱۹درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فولاد برای سومین روز متوالی سرخپوش ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدفولاد