۰ نفر

سهامداران فملی بخوانند (۱۴۰۰.۰۶.۰۹)

ثبت زیان نیم درصدی برای فملی

۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۱
کد خبر: 558106
ثبت زیان نیم درصدی برای فملی

فملی امروز با افت نیم درصدی قیمت ۱۳,۸۷۰ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم به بیش از ۱۲۵میلیون برگه سهم عبور کرد

اخبار روزانه «فملی» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاینهانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با افت نیم درصدی قیمت ۱۳,۸۷۰ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۷۲۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از یک و نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۲۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۸۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فملی حقیقی‌ها حدود سه میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۲هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از ۸۷۸هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۴هزار واحد و حقوقی‌ها ۶۷۵هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز فملی از  رقم ۱۷۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۸۴درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را حقیقی‌ها و ۱۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۱۰۸میلیون برگه سهم (۸۵درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۸میلیون برگه سهم (۱۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فملی برای دومین روز متوالی در مدار نزولی باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدفملی