خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۲۱۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت فرآورده‌های نفتی به ثبت رسید و همچنین سهام نفت سپاهان حدود ۲۶۵میلیارد تومان تقاضا خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت ۱۰ جمع صف‌های خرید حدود ۸۳۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود ۲۱۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شسپا»، «مدیریت» و «فرابورس» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام نفت سپاهان حدود ۲۶۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «تپکو»، «آریان» و «کمرجان» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۸۰میلیارد تومان (۸۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۴۲۰میلیارد تومان (۶۹درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۶نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۴نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بازرگانی و تولیدی مرجان کار (کمرجان) به ۵.۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فرآورده‌های نفتی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۲۶۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «ماشین‌آلات و تجهیزات» با فشار فروش ۱۴۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۶۲درصد از هزار و ۴۳۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۷۲۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۱۶۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن‌ها کلیک کنید

برترین صفوف

نقضه صفوف