۰ نفر

سهامداران شپنا بخوانند (۱۴۰۰.۰۶.۰۸)

صف نشینی شپنا همزمان با خروج ۱۱۰میلیارد تومانی حقیقی ها

۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۸
کد خبر: 557805
صف نشینی شپنا همزمان با خروج ۱۱۰میلیارد تومانی حقیقی ها

در معاملات بورس امروز شپنا با افت پنج درصدی قیمت ۱۴,۶۳۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد به رقم ۲۲۰میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با افت پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۴,۶۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۱۵۰میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۴,۶۳۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شپنا حقیقی‌ها بیش از ۱۱۰میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۹هزار واحد و حقوقی‌ها به حدود سه میلیون و ۶۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۲۴هزار واحد و حقوقی‌ها ۴۲۱هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شپنا به رقم ۲۲۰میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۴۲درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۵۸درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۳۹میلیون برگه سهم (۹۳درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۱۰میلیون برگه سهم (هفت درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا با ثبت زیان پنج درصدی، قفل در صف فروش شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدشپنا