۰ نفر

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۸ شهریور)

خروج پول ۱۹۹میلیارد تومانی حقیقی ها از فولاد مبارکه

۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹
کد خبر: 557782
خروج پول ۱۹۹میلیارد تومانی حقیقی ها از فولاد مبارکه

سهام فولاد مبارکه اصفهان، در بورس امروز حدود پنج درصد افت را تجربه کرد. همچنین فولاد با حدود ۱۹۹میلیارد تومان، دومین نماد با بیشترین خروج پول بود.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، برخلاف روز گذشته، سرخ‌پوش شد و حدود ۴.۲درصد افت کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت و دومین نماد با تاثیر منفی بر شاخص ثبت شد(۳۷۸۵واحد).

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۲۲۰تومان آغاز کرد. قیمت این سهام ابتدا روندی صعودی در پیش گرفت و از محدوده ۱۲۴۰تومان عبور کرد. سپس روند نزولی خود را آغاز کرد و در محدوده ۱۲۰۰تومان، با صف فروش به کار خود پایان داد. این نماد با حدود ۱۹۹میلیارد تومان دومین نماد بورس امروز با بیشترین خروج پول بود.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۰۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافته است. همچنین بیش از ۳۱۳میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۱۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۳۷۹میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۳۱درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۶۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۲۶۱میلیون برگه سهم(۸۳درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۵۲میلیون برگه سهم(۱۷درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۱۲هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها حدود ۵.۴میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۲۶هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۱.۳میلیون سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد8شهریور