امروز معامله‌گرها ۳۵۵میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۲۱درصد از کل سهام گروه توسعه هنر ایران معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود ۱۵هزار و ۲۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «شپنا»، «فولاد»، «برکت» و «فملی» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل ۳۵۵میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۳۴۰میلیارد تومان دوم شد و سهام فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام قند ثابت‌ خراسان‌ (قثابت) پس از بازگشایی ۱۱.۷درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام صنایع کشاورزی و کود زنجان با افت ۲۵.۱درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که هزار و ۸۲۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات هزار و ۵۱۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲۱درصد از کل سهام گروه توسعه هنر ایران (وهنر) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۸.۲درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۶نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.06.07

رتبه بندی ارزش معاملات 00.06.07.gif