۰ نفر

اگر سهام برکت دارید، بخوانید(۶ شهریور)

برکت با خروج پول ۳۳میلیاردی، حدود سه درصد رشد کرد

۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۸
کد خبر: 557113
برکت با خروج پول ۳۳میلیاردی، حدود سه درصد رشد کرد

سهام گروه دارویی برکت، در بورس امروز ۲.۶ درصد رشد کرد. ارزش معاملات برکت، با جا به جایی ۳۸میلیون برگه سهم به حدود ۱۴۴میلیارد تومان رسید. همچنین این نماد شاهد خروج پول ۳۳میلیارد تومانی از سمت حقیقی‌ها شد.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت برخلاف روز کاری گذشته سبز‌پوش شد و ۲.۶درصد رشد کرد. همچنین «برکت» در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«برکت» معاملات خود را به صورت متعادل و در محدوده ۳۷۰۰تومان آغاز کرد. در دقایق ابتدایی بازار، روندی صعودی را آغاز کرد و تا محدوده‌ قیمتی ۳۸۵۰تومان افزایش یافت. پس از آن با افت اندکی مواجه شد. در نهایت اولین روز هفته را در محدوده ۳۸۰۰تومان به پایان رساند. گفتنی است این نماد در بورس امروز با حدود ۳۳میلیارد تومان، سومین نماد با بیشترین خروج پول بود.

سهام گروه دارویی برکت در آخرین معاملاتش به قیمت ۳۸,۱۵۰ریال معامله شد که نسبت به دیروز با ۳.۹درصد رشد مواجه شده است. همچنین حدود ۳۸میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران جا به جا شد و با قیمت پایانی ۳۷,۶۹۰ریال به کار خود خاتمه داد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به حدود ۱۴۴میلیارد تومان رسید. ۷۷درصد خریداران حقیقی‌ها و ۲۳درصد آن‌ها حقوقی‌ها بودند. حدود ۳۸میلیون برگه سهم(۹۹درصد) توسط افراد حقیقی‌ها و و تنها ۱۵هزار برگه سهم(۱درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسیدند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها چهار هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۵۸۱هزار سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها نیز پنج هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها چهار هزار سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برکت6شهریور