۰ نفر

سهامداران شپنا بخوانند (۱۴۰۰.۰۶.۰۶)

شپنا سقف رشد را از آن خود کرد

۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۵
کد خبر: 557111
شپنا سقف رشد را از آن خود کرد

در معاملات بورس امروز شپنا با رشد پنج درصدی قیمت ۱۵,۷۲۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد به رقم ۲۶۰میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۵,۶۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از چهار درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۶۵میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۵,۷۲۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شپنا حقوقی‌ها حدود ۳۰میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۲هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از ۹۹۳هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۲هزار واحد و حقوقی‌ها حدود دو میلیون واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شپنا به رقم ۲۶۰میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۷۵درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۲۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۰۶میلیون برگه سهم (۶۴درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۶۰میلیون برگه سهم (۳۶درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا با پایداری در مدار صعودی، سقف رشد را از آن خود کرد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!شپنا