۰ نفر

اگر سهام پالایش نفت تهران دارید، بخوانید(۶ شهریور)

صف خرید شتران در اولین روز هفته

۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۲۴
کد خبر: 557108
صف خرید شتران در اولین روز هفته

سهام پالایش نفت تهران در اولین روز هفته بیش از چهار درصد رشد کرد و به صف خرید نشست. همچنین شتران دومین نماد با بیشترین ورود پول در بورس امروز بود.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تهران، برخلاف روز کاری گذشته سبز‌پوش شد و ۴.۳درصد رشد کرد. همچنین «شتران» به جمع نمادهای پرتراکنش پیوست.

«شتران» معاملات خود را متعادل و در محدوده ۱۱۶۰تومان آغاز کرد. روند قیمتی این سهم صعودی ادامه یافت و کمتر از یک ساعت، این نماد را به صف خرید کشاند. در نهایت هم اولین روز هفته را با صف خرید ۳۰میلیونی به ارزش بیش از ۳۵میلیارد تومان به پایان رساند. همچنین این نماد با تاثیر ۹۳۵واحدی، هفتمین نماد با بیشترین اثر مثبت بر شاخص کل بود. گفتنی است این نماد با بیش از ۳۲میلیارد تومان، دومین نماد با بیشترین ورود پول بورس امروز شد.

سهام شرکت پالایش نفت تهران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۰۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۱۴۱میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۱,۹۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شتران» به حدود ۱۶۹میلیارد تومان رسید. همچنین ۷۷درصد از سهام شرکت پالایش نفت تهران را حقیقی‌ها و ۲۳درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۸۱میلیون برگه سهم (۵۷درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۶۰میلیون سهم (۴۳درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۲۶هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۱.۲میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۱۵هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها حدود ۶میلیون سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شتران6شهریور