۰ نفر

اگر سهام برکت دارید، بخوانید(۳ شهریور)

برکت با یک درصد افت در بورس امروز، هفته را به پایان رساند

۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸
کد خبر: 556357
برکت با یک درصد افت در بورس امروز، هفته را به پایان رساند

سهام گروه دارویی برکت، در بورس امروز یک درصد افت کرد. ارزش معاملات برکت، با جا به جایی ۳۸میلیون برگه سهم به ۱۴۲میلیارد تومان رسید. همچنین این نماد شاهد خروج پول ۳۶میلیارد تومانی از سمت حقیقی‌ها شد.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت برخلاف دو روز گذشته سرخ‌پوش شد و یک درصد افت کرد. همچنین «برکت» در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«برکت» معاملات خود را به صورت متعادل و در محدوده ۳۷۰۰تومان آغاز کرد. در دقایق ابتدایی بازار، روندی نزولی را آغاز کرد و تا محدوده‌های قیمتی ۳۶۰۰تومان کاهش یافت. در نیمه دوم بازار روند صعودی این سهم آغاز شد و در همان محدوده ۳۷۰۰ به کار خود پایان داد. گفتنی است این نماد در بورس امروز با خروج پول حدود ۳۶میلیارد تومانی مواجه شد.

سهام گروه دارویی برکت در آخرین معاملاتش به قیمت ۳۷,۱۰۰ریال معامله شد که نسبت به دیروز تغییری نکرده است. همچنین حدود ۳۸میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران جا به جا شد و با قیمت پایانی ۳۶,۷۲۰ریال به کار خود خاتمه داد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به حدود ۱۴۲میلیارد تومان رسید. ۷۲درصد خریداران حقیقی‌ها و ۲۸درصد آن‌ها حقوقی‌ها بودند. بیش از ۳۷میلیون برگه سهم(۹۸درصد) توسط افراد حقیقی‌ها و و کمتر از یک میلیون برگه سهم(۲درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسیدند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها چهار هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۵۹۸هزار سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها نیز پنج هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۲۵۳هزار سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برکت3شهریور