۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

تولید فولاد امیرکبیر کاشان دو برابر شد / درآمد ۳۶۰میلیارد تومانی فجر در مرداد ماه

۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۱۶
کد خبر: 556105
تولید فولاد امیرکبیر کاشان دو برابر شد / درآمد ۳۶۰میلیارد تومانی فجر در مرداد ماه

فولاد امیرکبیر کاشان در پنجمین ماه سال ۱۴۰۰، ۵۱هزار تن از محصولات مختلف تولید و ۱۴هزار و ۶۹۰تن به فروش رساند.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین سهیل بانی؛ گزارش فعالیت ماهانه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان که امروز توسط این شرکت منتشر شد، نشان از دو برابر شدن مجموع تولید فجر در ماه مرداد دارد. به این ترتیب تولید محصولات فجر در این ماه به بیش از ۵۱هزار تن رسید. همچنین این رقم نسبت به مرداد ماه سال گذشته ۲۲درصد افزایش پیدا کرده است. لازم به ذکر است ۱۸هزار و ۸۸۰تن از تولید مرداد ماه فجر مربوط به نورد سرد این شرکت بود. همچنین فجر ۱۷هزار و ۵۳۰تن محصول اسید شویی و ۱۳هزار و ۸۲۰تن محصول گالوانیزه تولید کرد.

در مرداد ماه، فجر ۱۴هزار و ۶۹۰تن از محصولات خود را به فروش رساند و از این طریق در حدود ۳۶۰میلیارد تومان کسب کرد. گفتنی است مقدار فروش فجر نسبت به تیر ماه، ۲۲درصد افزایش یافته است. همچنین درآمد عملیاتی فجر رشدی ۱۸درصدی را نسبت به ماه گذشته و ۹۷درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ثبت کرده است. لازم به ذکر است حدود ۷۰درصد از درآمد عملیاتی فجر در مرداد ماه از فروش ۹هزار تن محصول گالوانیزه بدست آمد.

نرخ فروش محصولات فجر نیز در مرداد ماه افزایش یافت. نرخ هر تن از محصول نورد سرد با ۶درصد افزایش به حدود ۲۱میلیون تومان رسید. همچنین نرخ محصول گالوانیزه تولید شده در فولاد امیرکبیر کاشان، دو درصد افزایش یافت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

فجر