خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۹۵۵میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت استخراج کانه‌های فلزی به ثبت رسید و همچنین سهام توسعه معدنی و صنعتی صبانور حدود ۱۶۰میلیارد تومان تقاضا خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۶۶۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۷۰۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود ۹۵۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «کنور»، «مدیریت» و «مادیرا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام توسعه معدنی و صنعتی صبانور حدود ۱۶۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «تپکو»، «غدام» و «ثالوند» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۶۰میلیارد تومان (۵۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۵۱۰میلیارد تومان (۷۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۸نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۶.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«استخراج کانه‌های فلزی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۲۴۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۲۳۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «ماشین‌آلات و تجهیزات» با فشار فروش ۱۶۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۴۳درصد از دو هزار و ۳۶۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۶۰۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۹۷۰میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن‌ها کلیک کنید

برترین صفوف خرید فروش02.06.1400

نقشه صفوف 02.06.1400