۰ نفر

سهامداران سایپا بخوانند (۱۴۰۰.۰۶.۰۱)

خساپا با خروج ۹میلیارد و ۴۶۰میلیون تومانی حقیقی ها همراه شد

۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۹
کد خبر: 555711
خساپا با خروج ۹میلیارد و ۴۶۰میلیون تومانی حقیقی ها همراه شد

در معاملات بورس امروز سایپا با افت حدود دو درصدی قیمت ۲,۰۹۸را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این سهم به رقم ۱۸۰میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «خساپا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سایپا با افت حدود  دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد ۲,۱۲۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از نیم درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۸۴۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲,۰۹۸ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز خساپا حقیقی‌ها ۹میلیارد و ۴۶۰میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۸۱هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از پنج میلیون و ۲۴۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۰۸هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از دو میلیون واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز خساپا به رقم ۱۸۰میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۹۱درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و ۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۸۱۶میلیون برگه سهم (۹۶درصد) را اشخاص حقیقی و ۲۹میلیون برگه سهم (سه درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

خساپا با پایداری در مدار نزولی، مجددا با زیان همراه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدخساپا