۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سنگین ترین صف های خرید و فروش (۱شهریور) / کنور همچنان سنگین ترین صف خرید را به نام خود زده‌ است

۱ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۲۰
کد خبر: 555626
سنگین ترین صف های خرید و فروش (۱شهریور) / کنور همچنان سنگین ترین صف خرید را به نام خود زده‌ است

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۵۰۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت سرمایه گذاری‌ها به ثبت رسید و همچنین سهام توسعه معدنی و صنعتی صبانور ۱۵۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۵۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۵۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «کنور»، «مدیریت» و «کالا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام توسعه معدنی و صنعتی صبانور ۱۵۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «غدام»، «ثالوند» و «سنیر» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۹۰میلیارد تومان (۶۷درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۳۴۰میلیارد تومان (۶۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۲نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف مدیریت به ۱۵.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه گذاری‌ها» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۱۷۲میلیارد تومان است و پس از آن گروه «استخراج کانه‌های فلزی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۷۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» با فشار فروش ۱۱۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۵۰درصد از هزار و ۵۴۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۹۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۵۳درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۴۳۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

صفوف برتر

صفوف خرید و فروش