۰ نفر

سهامداران شپنا بخوانند (۱۴۰۰.۰۵.۳۱)

رشد دو و نیم درصدی شپنا در اولین روز معاملاتی هفته

۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹
کد خبر: 555396
 رشد دو و نیم درصدی شپنا در اولین روز معاملاتی هفته

در معاملات بورس امروز شپنا با رشد بیش از دو و نیم درصدی قیمت ۱۴,۸۵۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد به رقم ۲۷۵میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد بیش از دو و نیم درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۴,۸۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو و نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۸۵میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۴,۸۵۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شپنا حقیقی‌ها بیش از ۶میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۳هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از یک میلیون واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۶هزار واحد و حقوقی‌ها یک میلیون واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شپنا به رقم ۲۷۵میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۸۴درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۱۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۶۰میلیون برگه سهم (۸۶درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از ۲۵میلیون برگه سهم (۱۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا با ثبت رشد بیش از دو و نیم درصدی برای چهارمین روز متوالی در مدار صعودی باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدشپنا