خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۵۷۵میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت خودرو و ساخت قطعات به ثبت رسید و همچنین سهام توسعه معدنی و صنعتی صبانور حدود ۱۳۵میلیارد تومان تقاضا خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۳۶۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۷۸۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود ۵۷۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «کنور»، «سپید» و «مدیریت» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام توسعه معدنی و صنعتی صبانور حدود ۱۳۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «کنور»، «سپید» و «مدیریت» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۹۰۰میلیارد تومان (۶۶درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۴۸۰میلیارد تومان (۶۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۵نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۰نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۶.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۲۸۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۲۱۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» با فشار فروش ۱۱۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۴۶درصد از دو هزار و ۱۴۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۸۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۷۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۹۵۰میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن‌ها کلیک کنید

برترین صفوف خرید فروش31.05.1400

نقشه صفوف 31.05.1400